SAW I - III

Jepp.. haft maraton, med SAW-filmerna.. fast bara 1 till 3.. faan måste ha tag på 4an o 5an..!! 5an har nog inte kommit ut riktigt än.. men fyran borde jag få tag på på ngt sätt...! folk säger att den e skitkass o typ förstör lite.. men jag bryr mig inte! för jag verkligen ääälskar 1 - 3, så sååå jävla dålig kan den inte vara..

fan, jag e ju som besatt av dem filmerna! hahah ^^


men men, nu har jag äntligen fått ner Blow Dry oxå.. har den på VHS redan, men jag äger ingen gammal videospelare.. så nu fick jag så snällt ladda ner den, så nu ska jag kolla på den på datorn! :P
inte världens bästa film, absolut inte, men det är ngt med det där "spännande-tävlingar-dumma-motspelare-och-man-får-se-resultaten" grejjen jag gillar! haha där förstod ni nog inte ett skit! haha ;) men den som sett filmen förstår nog! eller aah, kanske! hahaha xD



Anledning till att jag köpte den filmen för många år sen va att på den tiden vart jag besatt av Josh Hartnett.. o på internet snokade jag upp att han var med i denna filmen som ingen av alla jag känner eller e bekant med tycks veta av.. den va först omöjlig att få tag på, men eftersom jag vart så försbaskat envis fick jag efter många internetbesök o telefonsamtal tillslut tag på en liten konstig videobutik i utkanten av Göteborg som hade filmen.. Wiieeee va glad jag vart då! hahaha..
minns fortfarande den känslan när jag stod där i butiken med Anna.. för många år sen! hihihi..

Jaja, nog slut tjatat om det, dags att sätta på Blow Dry :P

Later folks!

Ha de gay, puss hey

Kommentarer

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0