Bröllopsdag ! <3

Igår firade jag och min kära man John vår andra bröllopsdag :) <3

29/10 - 2006 var datumet jag o min kära man gifte oss ;)

Igår så tog jag min feber (jag är sjuk) och gick över till min förkylde man och lagade lite mat till oss,
en romantisk middag ;)  (bider kommer sen)

sen låg vi i sängen o mös^^ kollade på rederiet och en film och så fick min man massage :P

jag hade inte råd att köpa ngn present till min man denna böllopsdag tyvärr :(  Men en fin ros fick han allt :P


Jag hade kunnat skriva mkt mer nu, men jag har sån feber, så jag orkar knappt röra fingrarna.. så jag ska lägga mej i sängen nu o vila lite..


Men iaf, tack för igår min man, o tack för dessa 2 uuunderbara åren ;D

*Happy to be stuck with you*

Min man o jag på vår första bröllopsdag 29/10 2007

Min man och jag på vår första bröllopsdag, 29/10-07 :)


Johnsan, 29/10 - 2006 är ett datum jag alltid kommer att minnas :)
*Tack* :)


Puss o kram

Kommentarer

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0