Bloggfanskap!

Nej nu är jag uppriktigt trött på denna jävla bloggen! inte på att skriva i den, men på att den ändrar utseende lite som den vill!
den va så jääävla snygg efter Nellie va så snäll o hjälpte mej att få ordning på den.. sen gjorde jag inga ändringar, men näädå, den ändrade sig själv!!! det började med att min "profil" (den raden på högersidan med foto på mej, och arkiv o så) den flög iväg o hamnade längst ner! och där ska den inte va!
sen börja min Header minska, man kunde inte se all text i den osv..
o nu har det slutat med att headern e helt vit, o allt annat på min blogg ser helt fucked up ut!!
MEN, vissa, bara vissa människor kan se den helt perfekt! så som den ska vara! det funkar tydligen på vissa datorer!
men 99% av folket som går in på min blogg ser den som jag, dvs helt cp!

Men men, försöker byta tillbaka till ett sådånt gammalt hederligt tråkigt tema/bakgrund.. som redan finns att välja på bloggen.. men näääädå! det funkar fan inte heller!
Min blogg har gått o dratt på sig någon könssjukdom tror jag! haha..
Nej nu ska jag försöka fixa bloggen.. skriver mer sen, har lite o skriva av mig, ligger juh hemma sjuk!
L8ter!

Kommentarer

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0