Uttråkad..

Hittade en liten grej, passar ju bra när jag e uttråkad! hehe..

Avsluta meningarna:

1. Jag har insett att min senaste kyss var från en hund! haha
2. Jag lyssnar på Nrj just nu
3. Jag pratar med Linnéa på msn
4. Jag tycker om Pengar, musik, festa, familj, vänner, mysa, film, serier, mat osv.
5. Min bästa vän är John a.k.a Johnsan, eller Maken
6. Min första riktiga kyss hände när jag va 6 år typ o tyckte det va så jävla äckligt! haha
7. Jag avskyr när folk Sviker, ljuger, tar saker o personer för givet.. o mer saker
8. Kärleken är något som kan vara fint, men ofta så är det bajs.. hehe
9. Jag gillar att vara med när det händer något skoj :)
10. Jag kommer alltid att älska Deborah
11. Jag är hemligt förälskad i ingen.
12. Sist jag grät var det jobbigt, och dessutom längtade jag hem! hehe
13. När jag är glad så säger jag det hela tiden! haha.. är jag glad så är jag verkligen glad!
14. När jag vaknar på morgonen så försöker jag komma på sätt så jag får sova mer!
15. Innan jag går och lägger mig så röker jag o skickar "God natt" sms.
16. Just nu tänker jag på Astro som sover i min säng^^.
18. Idag har jag Passat Astro hela dagen, Mys^^ vart med Rebecka, o glott på tv..
19. Inatt ska jag Sovaaaaaa
20. I morgon kommer jag Jobba:( träffa kompisar. o sen vet jag inte mer,
21. Jag vill verkligen ha mer pengar. jag vill verkligen ha MYCKET pengar!!


Kommentarer
Postat av: mini

hee söt..:d vi hälsa på dig snart:D du blir de nån tallin snart igen??:D:D pöss baby!

2008-11-23 @ 19:13:57
URL: http://minisch.blogg.se/

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0