Söndag..

Och bakfylleångesten är total!
Igår vart jag nykter, men i fredags va jag ute med några arbetskompisar, och kan bara sumera kvällen med "Oj Oj Oj" haha... nej nu får jag skämmas på jobbet imon! ;) haha neeedå, nu ska jag inte överdriva, men ibland skäms man när man supit sig full som ett ägg o ugåtts med folk från jobbet! haha..

men men, skönt att man har så bra vänner som john, som kan sitta med mig en hel lördagskväll o dämpa min bakfylleångest! hehe.. Film, chips o dip, och sin bästa vän.. kan inte bli bättre! haha..

men men, nu ska jag ta mej en cigg o glo på tv lite innan jag tar tag i mitt liv!

Just det, 1:a advent idag :D Julen närmar sig med stormsteg!! :D :D
Och jag fyller år om 6 dagar :P hihi..

Over and out


Kommentarer

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0