SNÖ ! :D

Dem senaste dagarna har jag bara gått o gnällt över att vintern har försvunnit! att det har vart så fint med snö nu i november, men att det bara har försvunnit osv.. Men imorse när jag vaknade upp, då va det vitt ute! :D :D :D
Inte jätte mycket snö ute, men så att det täcker en del iaf! :) vitt är det iaf! :P

well well, idag är jag ledig, vi har jobbat så hårt det senaste, så idag fick va lediga, har ändå inget att göra på jobbet idag, det är bara några pogram som ska installeras o sen sätter vi igång igen imorgon! Ska bli spännande och se hur det kommer fungera! :P

Igår vart jag iaf på jobbet, mkt kallabalik där ett tag, men vid 12 tiden ringde john och räddade mig, så vi åkte iväg på en snabblunch han och jag.. skönt att kunna prata med ngn annan en stund! hehe..

efter jobbet åkte jag och Rebecka in till stan en snabbis, käka lite och jag köpte äntligen en ny kalender, för 2009, jag har inte haft en kalender sen jag flytta till örebro, och jag känner mig naken utan en! haha.. men nu har jag iaf en :D
sen köpte jag en liten julklapp till John, som han fick senare på kvällen.. kan juh inte hålla mig när det gäller presenter och julklappar, så fasten det va 20 dagar kvar till julafton, så fick han den ändå! haha..

Sen åkte jag o John ut med bilen en sväng.. så skööönt! åkte förbi Daisy en sväng o tog en cigg.. sen hälsa på Lotta för en cigg där med :P sen körde vi bara runt o snacka o lyssna på musik.. göttans göttans..
Snackade lite om hur det blir på lördag, fyller juh år så vi snacka om hur vi skulle lösa det med musiken på mitt lilla kalas^^ vi kom på en liten lösning, så jag hoppas det blir bra! heheh..

Men men, nu orkar inte jag skriva mer.. ska lägga mig i sängen o glo på tv ett tag :P så jäkla skönt att vara ledig ibland! ;)
Sen blir det kanske stan med John, kolla på kläder :P inte för att Jag har råd med kläder, men jag kanske skulle få ngt av min käre bror :P

Just det!
Det blir Kryssning snart! :D Eller aaa, en en-natts kryssning på nyårsafton! till finland :D kan nog bli jäävigt skoj! :P Jag, John, Oscar och Daisy åker iaf :)

Sen ska vi på en till i januari, en tvånätters, antagligen till Tallin, Jag, John & Lotta, och antagligen nån mer^^

Aja, sängen va det ;P

Over and Out !

Peace!

Ha det gay, Puss hey !

Kommentarer
Postat av: mini

åå ja vill med :D:D

2008-12-05 @ 11:38:22
URL: http://minisch.blogg.se/

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0