NY BLOGG!

LYSTRING! LYSTRING!

Jag har skapat mig en ny blogg!!!!

http://katta87.blogspot.com

Meeeen det är inte hundra jag kommer fortsätta med den och sluta helt med denna!!
Men som det ser ut just nu kommer jag nog skriva mer på den!^^


Men det skadar juh inte att ni som nu läser, håller ögonen på båda bloggarna! ;)

Men när ni går in på denna, och fortfarande ser detta inlägg, då är det nog den nya ni ska kolla på ist ;)


Jag länkar den nya bloggen på denna sidan.. så man lätt kan klicka sig vidare, sedan kommer jag även länka denna bloggen på min nya, så man lätt kan hoppa tillbaka i mitt liv o se massa gamla inlägg som finns på denna bloggen :)


Men för nu..
Over and Out!

Peace!

Ha det gay, puss hey!


Ps. Glöm för faaan inte läsa min nya blogg nu bara!!!!! ;) Ds.





Kommentarer

Släng iväg några ord:

Ditt telefon Nr (om du e singel):
ska jag minnas dig?

het mail: (publiceras ej)

har du oxå en blogg:

Vad vill du mig:

Trackback
RSS 2.0